Lite updateringar...

Har inte hunnit vara inne och skriva så mkt pga tidsbrist..men men så kan det bli i bland. Vår första utematch med pojkens lag slutade med 6-0 till grabbarna. Bådar gott inför seriestarten nu på Söndag.
Barnen hade även match i dag mot sina föräldrar. Även där seger med 9-6 efter straffar. Vinsten kom väl till lite med föräldrarnas godtycke:-)

Annars har det varit mycket jobbande och umgänge med grabben. Men i dag är det sista kvällen sen är det hans Mammas vecka...lika trist alltid!

Har försökt hitta en resa till mig och grabben till vettiga priser. Men det är ju sjukt vad resebolagen debiterar i högsosong för semesterresor. Hittade ett grymt fräckt hotell all inclusive i Turkiet med en enorm vattenpark. Och där kunde du åka i väg för ca 5-7000:-/person. Lät ju vettigt så jag skrev till bolaget då jag hade lite frågor och passade även på att fråga efter priset för mig och min grabb på 10 år. 1 vecka under Juli månad...23000:- Halleluja...snacka om att öka marginalerna!!!

Nej nu skall det stekas hamburgare och friteras pommes så man kan föda sin hungriga pojk som just nu är ute och skatar med en kompis. Ha en bra kväll!

Må Väl!
"SingelPappa"

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma!

kul med pappa bloggar :)

2009-02-05 @ 17:38:59
URL: http://beapettersson.blogg.se/
Postat av: Tess

kika in tävlingen i min blogg presentkort på barnkläder från www.fifilur.se

2009-02-28 @ 21:00:23
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: jenny

kolla in min blogg

2011-11-09 @ 23:18:45
URL: http://jennyjonsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0