Storhandlat....

Då var kylen,frysen och skafferiet fullt ut till bristningsgränsen igen! Tycker det är rätt drygt att storhandla...massa människor, jäkla massa att packa upp och packa ner. Men jag älskar när allting är upp packat hemma...älskar och se kylen, frysen och skafferiet fullt med allt man bara kan tänka sig!
Sen är det ju så skönt att vad man än känner för så finns det hemma. Visst det blir dyrt som sören när man handlar men det blir betydligt billigare än att ströhandla.

Brukar alltid storhandla på samma ställe men tänkte prova något nutt varuhus denna gången. Så jag åkte till Willys i Mö..och det var inte riktigt sådär bra som jag väntat mig så jag blir nog trogen mitt gamla varuhus.

Nu skall jag och grabben ner och fixa till i källaren! Ha en trevlig Påsk!

Kommentarer
Postat av: r2

Instämmer. Det är något med Willys, jag vet inte vad men det känns inte rätt. Varorna är visserligen något billigare, men jag föredrar Hemköp.

Glad påsk!

2008-03-22 @ 10:32:38
URL: http://r2.succe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0