Nätdejting....

Som singelpappa har man inte direkt tid längre att springa på krogen för att eventuellt träffa någon. Tänkte jag skulle prova på det här med nätdejting. Sagt och gjort, registrerade mig på några av våra största portaler inom detta område. Hade hört mkt genom kvinnliga bekanta att de får otroligt många skamliga förslag och knäppskallar som kontaktade dem.....Men tänkte att så farligt kan det väl inte vara!! Oj vad jag fick fel!!

Jag trodde så naiv som jag var att kvinnor hade ett annorlunda sätt än männens på dejtingsiter som nämnt ovan. Men oj vad många konstiga mail och kommentarer jag fick. Man blev helt förstummad...där var inget fel på fantasin om man säger så :-)

Undrar hur dessa människor uppför sig i det verkliga livet! Tänk att det skall vara så svårt att träffa någon.....
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0